Verzenden & retourneren
Verzenden
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Alle producten worden met de hand gemaakt, waardoor de levering van je bestelling iets langer duren. Alle producten proberen we binnen twee weken te verzenden. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€5,60 postpakket
€ 3,90 brievenbuspakket
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van DHL. Over het algemeen zal de aflevering na het verzenden de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Je ontvangt via de e-mail een track & trace code om zo op de hoogte te blijven van de status van je pakket.
Retourneren
Het kan voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Niet-gepersonaliseerde bestellingen kun je, wat de reden ook is, retourneren. Heb je een gepersonaliseerde bestelling welke niet bevalt? Neem dan contact met ons op via het contactformulier en dan zoeken we samen naar een oplossing.
Na annulering heb je 14 dagen om het product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. De kosten van thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@be-beunique.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Product ruilen?
Wil je een product ruilen? Afhankelijk van het product kunnen we kijken naar de mogelijkheden. Voor informatie hierover kun je mailen naar info@be-beunique.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.
Verkeerd bezorgadres doorgegeven?
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.